søndag den 1. januar 2012

HAPPY NEW YEARS.

Jeg ved godt jeg ikke har skrevet længe, men det er simpelthen fordi jeg havde fuldstændig glemt at skrive herinde inden jeg skulle til København og passe Kewin! Derfor har der været lidt tomt her, selvom jeg har haft så meget at skrive om..

Jeg håber i alle har haft et fantastisk nytår med folk i holder af og forhåbentlig har passet godt på hinanden denne oplysende aften.

Mandag d. 26 december tog mig og Louise i byen med nogle vennere og da vi kom hjem fik Louise en halv time og sove i og jeg fik tre.. Tror i lige vi var trætte! Men det var en superfed juletur!

Nytårsaften blev også tilbragt med Louise hjemme hos min far i København. Louise blev ikke så fuld, så der var ikke så meget der...

Må i få en fortsat fed ferie og verdens bedste 2012! (Helst uden at jorden går under der i december, ikke?)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar