tirsdag den 3. januar 2012

Nyt år, ny start... på verdens bedste serier!!

OBS... Dette er ikke på dansk tv, det er hvornår de starter originalt, til jer der (som mig) ser det på nettet. ;-)

Pretty Little Liars, sæson 2, episode 14 - 2. Januar

The Vampire Diaries (absolut yndlings!!), sæson 3, episode 10 - 5. Januar

Disse ser jeg ikke, men til jer der gør:

One Tree Hill, sæson 9, episode 1 - 11. Januar

The Lying Game, sæson 1, episode 11 - 2. Januar

Switched At Birth, sæson 1, episode 11 - 3. Januar

How I Met Your Mother, sæson 7, episode 2. Januar

The Big Bang Theory, sæson 5, episode 13 - 19. Januar

Modern Family, sæson 3, episode 11 - 4. Januar


Skriv dem dog i kalenderen!! :-D

2 kommentarer:

  1. NOOO! Jeg vidste ikke Pretty little liars kom igår :-( Hvad kanal og tid kommer det? Du må meget gerne svare på min blog :-)

    kram
    / universbys.blogspot.com

    SvarSlet
  2. årh, det er fordi det står så småt, så fik jeg ikke lige fanget det, hehe. Men ja du må godt fortælle mig hvor du ser det henne :-) Jeg har selv før set Pretty little liars på vureel.com, men der er videoen hundrede år om at loade så man skal stoppe filme tit. Så hvis du bruger et andet sted vil jeg meget gerne høre hvor :-)

    Kram
    / universbys.blogspot.com

    SvarSlet