tirsdag den 17. januar 2012

Hjælp; skriv under!

Her til morgen på facebook så jeg et link hvor man kunne skrive under for at give sin hjælp til de slagtede dyr i Kina. Der fulgte en video med, hvor der stod at man kun skulle se videre hvis man var sikker på man kunne holde til det. Det troede jeg at jeg kunne, men det kunne jeg ikke... Derfor vil jeg gerne advare om videoen inde på linket. Den er forfærdelig, se den virkelig kun hvis du ved du kan tage det!

Underskriv her, de har brug for din hjælp: http://www.ptroa.co.il/petition/

Endnu en gang, jeg håber virkelig i skriver under - det kræver kun dit navn og e-mail. Da jeg ikke har så mange læsere, kan jeg ikke helt sprede budskabet i det omfang jeg havde tænkt mig, tild trods for jeg også har skrevet det på facebook og twitter - så i må meget gerne sætte linket ind på jeres blog! Det ville betyde så meget for mig, det knuser mit hjerte at se de stakkels dyr lide sådan på den måde...

http://www.ptroa.co.il/petition/


- Henriette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar