tirsdag den 3. januar 2012

Julegaver!

Efter at være hjemvendt kiggede jeg lige mine savnede julegaver igennem og tænkte jeg lige ville vise jer noget af høsten!

T-shirt fra Ichi - fået af Louise
12-pak øreringe fra H&M Divided - fået af Louise

Denne Samsung s5230 - fået af mor. Bedre end min forhenværende telefon, da...

Day2Night mascara fra Rimmel - fået af mormor.
Gavekort til matas - fået af mormor.
LG Portable Super Multi Drive, tilhørende den computer jeg fik sidste år - fået af farmand og Gitte.
Armbånd magen til dette, bare i hvidt (endnu et til samlingen) - fået af Pernille (lillesøster)
3-pak g-strenge med blonder i enkle farver (ikke dem på billedet) - fået af Pernille.
Parfume af Paris Hilton - fået af most, onkel og deres to børn.

Kan ikke lige huske om jeg har fået mere, blev nødt til at tjekke ønskelisten for at komme i tanke om hvad jeg havde fået - alle disse skønne ting stod nemlig på ønskelisten, så jeg er godt tilfreds.<3

Har i fået lækre gaver? - Henriette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar