torsdag den 12. januar 2012

It's official: I hate the dentist.

Jeg har altid elsket at tage til tandlægen og få renset og poleret mine tænder! Jeg elsker følelsen af rene tænder! Så derfor var det en kæmpe bombe der faldt da jeg i dag fik af vide af tandlægen at jeg havde fået et hul i tanden. Mit første hul i tanden nogensinde. Da jeg kom hjem jokede jeg lidt med at jeg var ked af det og sådan, men det går mig virkelig på.. Nu har jeg så siddet og snakket med Louise og hendes kæreste om det og de siger jeg skal bedøves og det er bare SÅ meget ikke mig :-( Skal op igen om to uger og få det fixet og jeg vil bare have det overstået :-( Samtidigt fik jeg af vide at jeg skulle holde igen med at drikke te, kaffe og cola og også med rygningen (godt jeg ikke ryger) .. Derfor stopper jeg også med disse ting fra nu af for at undgå tandsten og flere huller.. Øv altså!


- Henriette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar