tirsdag den 10. januar 2012

Changing a lifestyle..

Jeps! Jeg er sgu begyndt på det der med at tabe sig og kostomlægning. Jeg er stoppet med ALT sukker og smør og den slags. Og jeg spiser dårligt noget kød (jaja, jeg ved godt det der med proteiner, men jeg har egentlig aldrig spist så meget kød så det ok)
Det er selvfølgelig en kæmpe omvæltning for mig, når familien plejer at spise vaniljekranse, æbleskiver eller andet kage om aftenen, men jeg får støtte fra både familien og vennerne, og det er jeg så glad for! Jeg har prøvet før det var ene og alene mig, og ingen rigtig tog hensyn og der virkede det kun cirka 2 måneder, men denne gang vil jeg nå meget længere og med en masse viljestyrke nå mit mål! Jeg krydser fingre for mig og jeg håber i gør det samme. <3



- Henriette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar