søndag den 22. januar 2012

Surprise!

I går havde mig og resten af familien sendt Onkel Michael ud og handle med hans svigermor. De var væk i over halvanden time, heldigvis. For vi havde nemlig planlagt et surpriseparty for ham, så hele familien fra København var mødt op, og gemte sig i stuen mens vi havde lavet verdens største frokost. :-D Så fik han bind for øjnene, blev sendt ind i stuen hvor han brokkede sig; "hvad fanden har du nu købt, altså?" Så tog han bindet af, og vi stod alle med flag og råbte tillykke.
Vi havde en rigtig eftermiddag og aften med familien, og senere på aften så mig og Louise melodi grand prix, hvor jeg faktisk blev ret positivt overrasket!

Da det så var slut gik jeg ud i stuen, hvor jeg tydeligt kunne se min mor ikke havde det for godt.. Hun havde det så slemt at vi blev nødt til at ringe efter en ambulance. Først troede lægerne det var en blodprop i hjertet, men heldigvis har hendes hjerte det fint. Hun har stadig smerter, men hun er rask nok til at komme hjem snarest, heldigvis. Det var et kæmpe chok, men også en kæmpe lettelse her til sidst. <3

Christian Brøns og Patrik Isaksson - Venter

Bonus:
I går (da jeg ikke bloggede) fik jeg ny rekord med visninger på én dag - dejligt.
- Henriette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar