lørdag den 28. januar 2012

OH MY GOD.

Først og fremmest vil jeg lige sige at  jeg ved godt at jeg har været dårlig blogger de sidste par dage men her er grunden; OMG.

Min skole har nemlig haft premiere og opvisning af skolekomedien Oh My God. Jeg var desværre ikke med, men jeg skulle da lige til premiere i torsdags og støtte op om det. Det viste sig at være sjovt at jeg simpelthen blev nødt til at se det igen om fredagen! Og det er jeg så glad for jeg gjorde, der var nemlig mega sjove ændringer i fredags-opvisningen.

Jeg har ikke selv tage nogle billeder, men i kan gå ind på bl.a denne blog og se nogle af dem. De er rigtig sjove, men har efter min mening, ikke helt fanget de sjoveste momenter i stykket!

Torsdag var jeg inde og se det med de søde piger; Katrine, Louise og Anastasia og fredag var jeg inde og se det med Louise og hendes kæreste Nikolai.
Louise, mig, Anastasia - ingen Katrine :-(

Disse to fyre var SÅ sjove som pigebande-medlemmer. ;-)
Nu er jeg ihvertfald tilbage på bloggen! :-D - Henriette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar