torsdag den 19. januar 2012

The ultimative hit of 2012!

Okay her forleden dag var Louise's kæreste Nikolai på besøg og jeg havde et flip med at gå og synge "Falderi og Faldera" om og om igen, så jeg fik den udfordring at skrive en sang! Jeg tænkte straks på hende den gamle fra Cirkusrevyen og har derfor lave min fede sang efter hendes melodi, dog uden vers. ;-)
Og forresten blev jeg tvunget til at lægge den på nettet :-(

Here it goes:
Bimmelim, bemmelem
Her er jeg så igen
Bububidub, tralalaj
Man får aldrig nok af mig

Falderi, faldera
Se hvor store guns jeg har
Ulalala, ulilili
Det kan vi nemlig godt li'

Chachachacha, spirrevip
Jeg har skrevet en sang, hvor er jeg vild
Muttemut, kikiki
I er nok lidt misundeli'

Bububidut, balalalaj
Se på mig, jg er så sej
Balalalaj, bububidut
Hvis i har noget imod det, ka' i smut

Hihihihi, slemmelem
Ih, hvor er jeg professionel
Hæhæhæhæ, hahahaha
Nu vil jeg gå i køkkenet

(Kunne ikke finde noget der rimede og jeg blev nødt til at gå..)


- Henriette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar