tirsdag den 3. januar 2012

Taske dilemmaaaa!

Har den her kode til Nelly.com på 300 kroner, da jeg jo byttede de lækre stiletter der desværre var for små. Jeg har allerede tjekket deres sko og kjoler i julesalget, men der var ikke rigtig noget. Jeg går også og mangler en taske, så jeg tænkte at jeg ville tjekke dem på nelly, og jeg fandt ikke bare en... men fire! Og jeg kan virkelig kun tillade mig at bruge koden, hvis jeg (*host* frøken arbejdsløs *host*) skal have mulighed for at eje noget som helst andet i dette lækre januarsale der kommer! Derfor må i simpelthen hjælpe mig, jeg beeeeder jer!


#1
Sadiki Shop Bag fra Pieces
Fordele:
Den er sort, fremstillet i imiteret læder som giver et ret sejt look. Og så elsker jeg bælte-detaljen! Den 42x31x19 og det gør at jeg også kan bruge den som skoletaske i stedet for min slidte dunlop-taske!
Ulemper:
Der er ingen skulderrem på.

#2
Farrah Cross Over Bag fra Pieces
Fordele:
Den kunne nemt (og gerne) erstatte min lige-så-slidte-som-dunlop-tasken dixiepung som altid er overfyldt, alligevel. Den er lækker og passer da til ethvert outfit!
Ulemper:
Vil gerne erstatte min dunlop før jeg erstatter min dixie.. ´(Undskyld skønne taske, jeg mener det ikke personligt<3)

#3
Farren Tighten Bag fra Pieces
Fordele:
Den er superlækker med snoren og (igen) bælte-detaljerne. Og så er der lækker, lang skulderrem! Igen masser af plads.
Ulemper:
Den er 39x35x10 og derfor ikke så stor som den første og så ved jeg ikke om jeg kan lide selve mønsteret på tasken, når jeg kan få næsten samme taske uden mønsteret.

#4
Denne er jeg virkelig forelsket i!
Ricaro Bag fra Pieces
Fordele:
Den lækre farve, de fede detaljer ved remmen og måden lynlåsen bryder den mørke sandfarve. Uh, jeg elsker den!
Ulemper:
Den eneste ulempe er at der ikke står mål på den, inde på hjemmesiden og det skal jeg jo bruge for at se om den er stor nok til skoleting.... Orh, giv mig!

Hjælp mig søde læsere og fellow-bloggere! - Henriette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar