tirsdag den 17. januar 2012

Girls-trip!

Jeg skrev jo forleden, om min London-idé. Jeg fortalte om min idé til Anastasia og Katrine, og de syntes det lød som en rigtig fed ting at gøre! Så fik vi den idé at tage sammen til London i en uges tid og bo der sammen i en lejlighed Katrine har været i, før. Så hun gik hjem og spurgte sin far om det kunne være en mulighed men så kom han med en bedre idé - os tre piger, på lækkert hotel, all inclusive - i Egypten! Jeg blev ellevild og synes det er en fantastisk idé! Så nu ser vi frem til én uges ferie i Hurghada, i efterårsferien. Egypt, here we come! Hæhæ, jeg glæder mig allerede som et lille barn til juleaften, og holder mig selv tilbage for ikke at gå ind og pakke kuffert med det samme!





Årh varme <3 - Henriette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar