onsdag den 18. januar 2012

Jeg er en glad taber

Jeg er en taber... ja nemlig ja! Jeg har nemlig tabt mig 6,5 kilo på kun en uge! Jeg er glad, og jeg håber virkelig at det bliver ved med at gå i den retning. Jeg vil kunne tage på stranden til sommer i badetøj, i stedet for lange shorts og alt for stor t-shirt. Jeg vil kunne sole mig som andre piger kan uden at blive dømt på forhånd, og uden at skulle betale for det i et indelukket solcenter. Jeg vil kunne gå i mine shorts og sommerkjoler uden folk sender fordomsfulde blikke. Jeg håber det sådan, jeg vil det her...
Jeg vil ikke kunne klare dette her, hvis jeg ikke havde mine dejlige veninder som har støttet mig og vil blive ved med at støtte mig.
WARNING: Billedespam

Patter og Katrine <3
Anastasia og mig <3
Louise <3








........
- Henriette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar