mandag den 23. januar 2012

BLOWN AWAY BY ALEXANDER RYBAK

Hvis i så melodi grand prix i lørdags, fik i også gensyn med ham her; Alexander Rybak. Og gudske tak og lov for det. Han er jo simpelthen for dejlig at se på!
Jeg var egentlig ikke særlig vild med ham da han selv vandt eller siden, men da han trådte op på scenen i lørdags, var jeg simpelthen helt oppe i skyerne over ham. Jeg synes han er så fantastisk. Han kan synge, han kan spille violin (pisse godt!) og han kan dansk - bliver det meget bedre? Arh, det tror jeg ikke!


Da han sang 'hold me now' i tv'et, var jeg så godt som smeltet. No kidding, jeg var ikke til at finde. Han burde seriøst lave et cover af den! Åh, jeg kunne bruge timer på at fortælle jer hvor fantastisk jeg synes han er, men jeg holder igen har, tror jeg. For jeres skyld.


"Hej jeg hedder Alexander. Jeg er super dejlig og du kan ikke koncentrere dig når du tænker på mig. Jeg forstår dig godt, jeg har jo et ansigt som en engel."
- Henriette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar