mandag den 26. december 2011

Min juleaften;

Min juleaften var super-hyggelig og jeg tilbragte den sammen med min mor, mormor, bror og søster, Louise og hendes forældre og mormor. Og Totte og Øffer, selvfølgelig.

Vi fik en hel masse lækker mad samt ris a la mande - og gæt hvem der fik mandlen? Mig! Da mig og de andre var små, fik vi altid en mandel hver og dermed også en mandelgave hver. Siden dengang har jeg aldrig fået mandlen, så nu skulle det altså være! Der var intet snyd eller noget som helst, og så fik jeg den i første bid - dejligt ;-)
Nu har jeg så en lækker chokoladejulemand på 500 gram at hygge mig med engang om et par uger når jeg ikke er mæt efter al julemaden mere. ;-) Haha.

Jeg fik en masse gode gaver blandt andet; telefon (enelleranden Samsung), make-up, gavekort, smykker, tøj m.m. :-)

Nu vil jeg gøre mig klar til at fejre 2.juledag i byen med Louise og de andre! Hyggehejsa!
- Henriette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar