mandag den 19. december 2011

Aflevering, afleveringer, afleveringerne... og AT

Har en lavet en millionmilliard (plus/minus) afleveringer i denne måned. Bl.a. engelsk, dansk, engelsk, samfundsfag, naturgeografi, biologi, samfundsfag og flere til.(!) Det er alt for vildt, og jeg har haft rigtig svært ved at følge op på dem, og selvom nogle er afleveret for sent, er de altså afleveret! Siden fredag har vi haft AT, hvor vi skal skrive en synopsis om et bestemt emne. Vi har emnet 'seksualitet gennem tid' med det moderne gennembrud som underemne. Og lærene siger det er let, men jeg er uenig. Især når det kun er halvdelen af en gruppe på 4, der egentlig laver noget i synopsen. Hm. Jeg krydser bare fingre for at jeg når de sidste afleveringer og synopsen rettidigt inden skolen slutter for i år, på onsdag. Jeg kan næsten ikke vente.

- Henriette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar