lørdag den 3. december 2011

Lateeeee night! (Og et tilbud you don't wanna miss!)

Godaften blog :-*

Jeg har haft en fantastisk aften - uden alkohol, fest og alt det der. Jeg har nemlig været ude og spise (kan ikke huske hvornår jeg var det sidst?!) med hele min dejlige familie ♥ Vi var på en rataurant der hedder Hua Xin som, navnet måske hentyder til, er kinesisk. Der var lækker buffet, og deeeejlig is til dessert! Det var sådan en hyggelig tur som indholdt; grineflip, ordet 'lort' sagt utallige gange, slåen i bordet og massssssser af mad! (Det med 'lort' var fordi der var en dame der stirrede på os, så hver gang hun kiggede på os skulle vi slå i bordet - dette blev dog lavet om til at sige 'lort' hver gang i stedet, da vi fik ondt i hænderne af det andet) Haha♥ skøn familie.

Da jeg var i Skoringen i eftermiddags så jeg et par sko - og det var kærlighed ved første blik - de kostede dog 400 kr, og det havde jeg altså ikke lige på lommen. Senere da jeg ville vise min mor dem var de væk! Tusind tak lorte skæbne eller karma eller hvad fanden du nu hedder.

GREAT OFFER.
Hørte en lille fugl synge om at gosave.dk havde et tilbud kørende til nelly.com - det skulle da lige tjekkes! Og JA! Minsandten om de ikke har tilbud på et værdibevis på 300 kr. kørende til 100 kroner (Jeps, 100 danske kroner) så nu sidder jeg og kigger kjole og sko igennem for at se hvad jeg kan finde. Hmmmm.. er blevet lidt lun på flere ting, så nu må vi se hvad det bliver til ;-) Tilbuddet er her. Held og lykke!

- Henriette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar