lørdag den 10. december 2011

Christmas blog-challenge: et screenshot af skrivebordet på din computer, day 10

Da den computer jeg bruger til at blogge på ikke er mn egen, vil jeg ikke tage et screenshot. Men jeg vil dog vise jer det billede jeg har som min baggrund;


Som i måske kan se er det mig og Louise. Jeg har dette billede som baggrund fordi Louise er så meget mere end en kusine for mig. Hun er også en af mine bedste veninder. Vi kan snakke om alt sammen, vi støtter hinanden og er fuldstændig mærkelige når vi er sammen! (No kidding, vi får det at vide hele tiden) Mig og hende er nok de skørreste mennekser jeg kender! Men vi har det ikke for fremmede. Vi kan alt sammen. Fordi vi ikke kun er veninder, men også kusiner, har vi mistet sammen, fået tilføjet flere til familien sammen, grint og grædt sammen. Vi kender hinandens grænser og har været igennem gode og dårlige tider hele livet, sammen. Vi støtter hinanden på godt og ondt. Vi kan feste sammen, hygge sammen, se film sammen, skrige af grin sammen, være fjollede sammen, være kede af det sammen, sove sammen og stadig have "the time of our lives". Louise er virkeig en pige jeg ikke vil undvære. I love you. <3

Dagens julesang!

- Henriette

1 kommentar:

  1. Mig og min kusine er også som søskende når vi er sammen. Dog er der en lille aldersforskel, jeg er 16 og hun 20 år.. Men vi har altid været som søskende og det får vi at vide hver gang vi er sammen. Min faster får mange gange nok af os :-D haha. Det er dejligt man også kan have det sådan <3

    Universbys.blogspot.com

    SvarSlet