torsdag den 1. december 2011

1 december + jule-challenge!

Godmooorgen kære blog og glædelig 1 december!

Klokken er 08.06 og jeg sidder hjemme foran computeren, skal nemlig først møde 10.30 i dag. Hæhæ, jeg klager ikke ;-)

Hvis nu alle læsere er vågne når de læser det her, ved i jo nok også at vi nu befinder os i december måned. Det er koldt og mørkt og snart jul.<3 I dag stod heeele familien (undtagen min fætter og hans kæreste) op klokken seks for at spise morgenmad sammen, åbne kalendere sammen og morgenhygge sammen. Det var superhyggeligt. Efter at Louise og hendes far var taget på arbejde, de tre andre (min mor, min søster og min tante) gået i seng, sad jeg såmænd mutters alene.

I går var min kære lillesøster i lalandia og skøjte med hendes klasse og da hun kom hjem havde hun en kææææmpe overlæbe og måske brækket næsen. Stakkels hende, altså! Jeg tror bare der løber en kæmpe klump uheld gennem min families blodårer. Simpelthen.

Nå, for at fejre at det snart er jul (og så jeg har noget at skrive om) har jeg fundet denne jule-challenge der fungerer som en almindelig challenge bare i disse 30 dage op til nytårsaften (burde det så ikke hedde december-challenge?) Anyways jeg starter på den senere i dag. Join in!



Vi ses senere lille blog. :-D
- Henriette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar