søndag den 27. november 2011

1. søndag i advent.

Godaften blog!
Jeg håber i alle har haft en herlig weekend og en julet 1. advent :-) Det har jeg ihvertfald!
Både fredag og lørdag holdte mig og Louise filmaften, vi fik dog kun set 4 film, tror jeg. Hehe, vi dur vist ikke til det der lad-os-holde-vågne-hele-natten-ikke? Det ender ligesom tit meget omvendt, klokken-er-allerede-halv-et-skal-vi-ikke-gå-i-seng? Haha :-p

I dag stod vi allerede op klokken ni (!) og vi bestemte os for rigtig fejre det og jule en masse! Vi fandt nissehuerne frem og satte tv'et på tdc-play, på vores juleplayliste, og så dansede og sang vi højt og falskt smukt og yndefuldt i en times tid. Da vi så ville lave julepynt, havde vi hverken papir til julehjerter eller -stjerner, men det skulle da ikke holde os tilbage!
Derfor, fandt vi ganske tomt A4 papirer og akrylmalingen frem og lavede vores eget kreative papir! Det tog en millionmilliard år og det var indviklet, men vi hyggede os!

Her til aften har jeg så bagt vanillekranse og jødekager, da det er tradition at julebage på adventsdagen. ;-) De smager, ih, så lækkert.

Glædelig 1. advent.<3
- Henriette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar