onsdag den 9. november 2011

Hygge fridag

Hej blog!

I dag er OD (Operation Dagsværk) hvor gymnasieeleverne holder fri for at arbejde og give lønnen videre til folk der har brug for det. Det har jeg desværre ikke været med til i år, så jeg fik en fridag.

Louise skulle til eksamen i dag, så mens hun var oppe på skolen bagte jeg kage til hende. Da hun så kom hjem, fik vi kage, kakao og satte Sex and the city 2 på. <3 Det endte med et rigtig flot 7-tal og jeg er så stolt af hende! Hun er dog ikke selv helt tilfreds, da hun fik at vide af lærere at hun var liiige knap og nap på nippet til 10-tal. Det forstår jeg også godt, men hendes syvtal var altså også flot!

Kagen blev ikke så "flot" som jeg havde regnet med for da jeg skulle skrive på den med glasuren, kom jeg til at klippe hullet for stort så det bare løb ud. :-(

Haha.<3

- Henriette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar