tirsdag den 22. november 2011

Updatesss

Hejsa bloggen!

Sidste weekend var simpelthen bare dejlig.. Den gik altalt for hurtigt, men jeg har hygget mig supermeget! I fredags (så vidt jeg husker - det er jo tirsdag) så jeg film med Louise, og lørdag skulle hun til julefrokost med Føtex og jeg skulle hjem til Patter til noget hyggedruk med søde mennesker. Det var så hyggeligt.

I denne weekend tror jeg at det bliver til en filmaften med nogle søde piger (Katrine, Louise og Anastasia) og på lørdag har jeg også en filmdate - dog kun planlagt med Louise. ;-)

Torsdag skal jeg ind og se Breaking Dawn part 1 med Katrine og Anastasia - endelig!! Jeg har ventet lang tid på at komme ind og se den og gud ved hvor mange gange jeg har hørt på folk der skal ind og se den, hvor meget de har glædet sig. Men nu er det min tur - haha!

I dag i skolen blev jeg ringet op i fritimen af min mor, der sagde hun lige havde hørt at tre folk var i dag blevet arresteret i Nykøbing efter lang tids søgen. Hun havde også snakket med min Onkel som havde fortalt at der havde været ransagning hos os... igen. Det viste sig så at tre af de gæster min fætter havde på besøg viste sig at være netop de tre der var blevet anholdt.
Det har så resulteret i at politiet har taget min søsters computer, som hun selv har betalt med hendes konfirmationspenge fordi de troede den var stjålet. Oveni det ligner hele lejligheden et bombet lokum nu, der er sorte hundehår og spor af hundepoter overalt og smadret krydderi-glas lå på gulvet da jeg kom hjem. Tak for ulejligheden politifolk, tusind tak.

På trods af dagens oplevelse har jeg det skønt lige nu, med nogle skønne veninder og en dejlig familie. Take care.

- Henriette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar