mandag den 7. november 2011

Fredag, hvad?

De seje læsere med en hankat til hukommelse, husker vel nok mit indlæg fra i fredags. I ved fredag, j-dag, fest?.. 
Okay, jeg kan nemlig ikke huske det. Jeg er meget imod at drikke så meget alkohol at man ikke kan tage vare på sig selv og ødelægger det for de andre. Jeg synes det er er synonym til ansvarsløshed. Dog var det hvad der skete... for mig. En blev til to og to blev til shots. Mange af dem. Og pludselig lå jeg ude på toilettet (Too much information?) Jeg tænkte jeg ville få det bedre men nej. Jeg ville så gerne ha' været med på Mona men jeg lå simpelthen i sofaen fra klokken 22. Så vild jeg er, så vild jeg er. Ikke nok med jeg var ulækker og dum at høre på, var der 8 mennesker jeg ville ha' givet et ok førstehåndsindtryk men det kan jeg vidst godt glemme nu. 
Jeg har det så dårligt med at jeg opførte mig som jeg gjorde. Så hvis nogen fra i fredags ser det her - uuuundskyld, sådan er jeg slet ikke! 


Nå, hvornår skal vi i byen? 
- Henriette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar