tirsdag den 20. december 2011

Please make my wish come true..

Sidder her i skolen, laver det sidste AT og hører musik. Westlife. Tja, just one of those moments.
Læserne der har fulgt mig i lang tid ved sikkert at jeg er ret stor fan, men til de nyere læsere; Westlife er et irsk boyband som har været populære i ca. 12 år. Jeg har været fan af dem siden jeg hørte dem første gang, da jeg var 8 år - for 9 år siden. Dvs. jeg har været vild med dem i over halvdelen af hele mit liv.
Ved juletid 2007, fik jeg opfyldt mit allerhøjeste ønske, nemlig at se dem live. Eller jeg fik ihvertfald en billet i julegave af min far og jeg var så taknemmelig og jeg græd fuldstændig af glæde over tanken om at se dem i virkeligheden.. Jeg skulle se dem i maj, men i februar måned 2008, meddelte de at deres koncert i danmark (og vist også andre steder) var blevet aflyst, da deres manager mente at de kunne tjene flere penge på koncerter i England og Irland. Og jeg var knust. Jeg var virkelig ked af det og jeg græd endnu mere end da jeg fik billetten i hånden.

Nu har de så meddelt at de skal på tour i 2012 som hedder "Greatest Hits Tour" og efter det stopper de (fordi de er ved at blive gamle, hæhæ).. Jeg ved ikke om de kommer til Danmark endnu,  men jeg håber det! Og hvis ikke vil mit højeste ønske ikke kun være en billet til koncerten, men også en til England... Jeg ville gøre alt. :-(



- Henriette

2 kommentarer: