mandag den 5. december 2011

Christmas blog-challenge: Noget du har bagt, day 5

I dag, eller sådan for-altid agtigt?
Altså jeg elsker at bage og jeg elsker at eksperimentere med det! Så hvis jeg har lyst til noget der er let at lave som chokoladekage eller cupcakes, så gør jeg det. Men jeg har også både prøvet honninghjerter (hvor jeg brækkede en tyk plastikske over, fordi dejen var så tyk), twix-bars, vanillekranse og meget andet. :-P

Én læser spurgte mig på et tidspunkt om jeg ikke kunne skrive opskrifter ind når jeg havde lavet noget, men jeg er simpelthen så dårlig til at huske det + at jeg tit laver meget om i den originale opskrift.

Nu vi er ved madlavningen, så lavede jeg faktisk mad i dag. Det var tærte med en blanding af hakket oksekød og lækre grøntsager og det smagte faktisk ret godt!

*Stolt mig*

Dagens julesang!



Hehe. - Henriette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar