onsdag den 21. december 2011

Ferie.

.. means slut med AT! Og hold da op hvor var jeg lettet over at vi nåede at aflevere den. Så i dag, da der var meget kort tid til afleveringsfrist og jeg knoklede som en gal (på facebook) gik brandalarmen i gang. Der var ikke noget at se, men pedellen kom og råbte vi skulle gå ud. Så gik vi allesammen ud og jeg tænkte (åbenbart som den eneste) at det ikke ville tage så lang tid, så jeg lod være med at tage jakke på. Og det var skiiiidekoldt og jeg stod udenfor i tyve minutter! Hold da scheisse, det var en kold oplevelse. Heldigvis var der ikke noget brand, selvom de fandt det nødvendigt at tilkalde tre brandbiler og en indsatsleder. ;-)

Så holdte vi juleafslutning og en fra min klasse skulle synge. Hun er en meget lille spinkel pige, som jeg godt vidste kunne synge, men ikke om det lød af noget. Og hold da op hvor blev jeg overrasket. Hun havde sådan en stor stemme og hun sang en sang jeg er så vild med, så hun havde noget at leve op til hos mig, og hvor hun dog udfyldte det og mere til. Det var så fantastisk, var lige ved at tude.

Jeg fik desværre ikke en optagelse, men det var denne sang:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar