lørdag den 3. december 2011

Christmas blog challenge: 10 tilfældige facts, day 2

Gooooodaften kære blog!

Ja, som titlen jo meget logisk fortæller, skal jeg skrive 10 tilfældige facts om mig selv. Oh sh*t. Well..

1. Jeg eeeelsker sko (hvilken pige gør ikke det?)
2. Jeg bruger kontaktlinser.
3. Jeg bor sammen med min kusine og hendes forældre, da mig, min mor og søster blev nødt til at flytte fra min gamle papfar.
4. Jeg har det supergodt for tiden.
5. Studieturen i sidste måned var et vendepunkt for min udadvendte side i klassen.
6. Jeg elsker julen!
7. Jeg går på gymnasiet i Maribo og når jeg er færdig her skal jeg simpelthen til Kolding (er det ikke i jylland?) for at få min drømmeuddannelse, nemlig som veterinærsygeplejerske.
8. Jeg er ikke så god til at eje elektroniske ting og sager uden de enten bliver stjålet eller ødelagt.
9. Jeg har drukket kaffe siden jeg var helt lille og fik det i sutteflasken. ;-)
10. Jeg skal virkelig tisse ligenu.

Hæhæ, 10 facts om mig!

Dagens julesang!

- Henriette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar