søndag den 18. december 2011

New inventory.

Her forleden dag var jeg nede i byen med Louise for at finde julegaver. Da klokken var ved at være lukketid, ville vi lige slutte af med H&M, og heldigvis for det! Der var tilbud på SÅ mange ting. Nu er jeg jo typen der ved hvordan man behersker sig (host, host) så jeg løb kun af med to ting, godt nok med dem begge som en lille før-julegave til mig selv. ;-)

Det blev til dette armbånd:


 Og det er ikke kun min imponerende selvbeherskelse jeg besidder. Næ nej, jeg var også super praktisk! Jeg gik nemlig og manglede et par dejlige vintersko, som jeg kunne gå i, i stedet for min utætte gummistøvler eller mine hullede converse her til vinter. Derfor da jeg så mine fremtidige vinterstøvler stå der på hylden, ensomme og på tilbud (fra 299,- til 100 kr! Jo tak, da) slog jeg simpelthen til, så nu står disse på min hylde. Haha, synd for jer h&m ;-)

I går da jeg oprindeligt ville have udgivet dette indlæg var billederne inde på h&m's hjemmeside men nu har de fjernet skoene fra siden (hvor de forresten kostede 174,95 - Kachiiing!), men så gemte jeg det som kladde og nu har jeg billederne!




Er de ikke dejlige? <3
- Henriette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar