tirsdag den 24. maj 2011

Pause.

Hej blog. Jeg har ikke rigtig skrevet så meget som jeg plejer de sidste par dage, kun blog-challenge - det er der et par grunde til. Bl.a. gik det op for mig at en jeg har brugt meget tid med, har total forandret sig. Ændret sig, til noget jeg ikke bryder mig om. Så jeg vil derfor have så lidt kontakt med personen fra nu af, som jeg nu kan. 
En anden ting er, at vi lige er startet på AT i skolen (sådan noget projekt-noget) og det er rigtig frustrerende og forvirrende, så det har jeg brugt meget tid på med min gruppe. 
... Og så hjælper det ikke at jeg er blevet syg midt i det hele. Jeg har aldrig haft så ondt i halsen som jeg har haft de sidste to dage. Jeg har prøvet alt - drukket te, halstabletter (Strepsils, Halls, Nogle fra apoteket) og spist is (udelukkende for at køle halsen, hæhæ). Det gør ondt bare når jeg trækker vejret og min hals er ved at sprænge hver gang jeg skal synke, så hvis i har tips må i meget gerne dele dem! 

- Henriette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar