tirsdag den 17. maj 2011

DAY 12

"Hvordan fandt du blogspot og hvorfor blogger du"


Jeg har haft så mange forskellige blogs nu, så jeg kan faktisk ikke huske hvordan jeg fandt blogspot. Jeg mener jeg bare læste nogle blogs, og så tænkte jeg godt selv ville prøve. 


Hvorfor blogger jeg?
Fordi jeg har lyst. Jeg skriver ikke mine oplevelser ind her fordi jeg føler jeg skylder nogen det eller noget som helst. Jeg har lyst til at blogge og det gør det bare bedre at der er nogle der rent faktisk læser det jeg skriver. Jeg gør det også for min egen skyld. Nogle gange kan det hjælpe mig med at komme ud med nogle ting jeg ikke kan fortælle til alle og enhver. Selvom alle og enhver kan læse denne blog. 


Jeg bruger min blog til at skrive random ting ind, det er rent tidsfordriv. Men jeg kan meget godt lide det. :-D


- Henriette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar