lørdag den 7. maj 2011

Day 4



"Et billede du har taget" 


Thai airways.


Dette billede tog jeg da jeg i 2009 skulle til - logisk nok - thailand. Det var en tur som ændrede mange af mine synspunkter på forskellige ting. Vi var ikke på et fancy hotel i en fancy by, nej, vi boede i en lille landsby ca 160 km nord for Bangkok hvor vi boede hos min fars kone's (nuværende ekskone) datter. Det var virkelig en fantastisk oplevelse jeg ikke ville være foruden. Vi var på en masse forskellige markeder, mødte en masse mennesker og holdte en masse fester ;-) Hæhæ. Sådan én ferie - væk fra storbylarmen, turist-tumulten og alt det dér - det kan jeg varmt anbefale, det viser hvordan landet også ligger, i stedet for bare at kende til idyllen. 19 sep. 2009 - 18 okt. 2009. Amazing.<3




- Henriette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar