søndag den 22. maj 2011

Lørdag + søndag.

Hejsa blog!

I går, lørdag, skulle jeg på dølle. Inden jeg tog derud med Louise, Patter og Samantha varmede vi lidt op hos mig. Vi blev da også reeeet tipsy men da vi ikke nåede bussen og derfor skulle gå derud, fadede det ligesom lidt. Vi drak ikke ret meget derude og det var faktisk lidt nedern noget tid. Men musikken og stemningen var fed, da vi sad og lyttede til 90'er musik i markedsteltet.


Patter der danser. ;-) 
Louise. :-)

The Sinner.

Her til morgen var jeg så i sommerhus og spise morgenmad med Allan's familie inden de skulle hjem. Det var mega hyggeligt, med afslapning i solen. :-) 

Sådan så det ud (først). Afslapning i solen og snak blandt de små. 

... Indtil de besluttede sig for at lave bunke på mig.
Mig, Pernille, Cecilie, Viktor (i rød) og Emil. 
I morgen skal jeg i skole, dog kun de næste fire dage da vi har AT (Projekt-agtig). På fredag har jeg så fri og der starter min læseferie. Jeg har tænkt mig at læse så meget at min matematiklære, Stig, taber kæben! Censor, go home - for her kommer jeg! (Forhåbentlig forberedt)
Håber i har haft en god weekend. :-)

- Henriette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar