tirsdag den 17. maj 2011

Dagens.... køb.

Tja... Jeg har så været i Matas i dag. Og fik brugt det sidste på kortet (gavekortet!).


Jeg har en aftale med mig selv om ikke at gå i Matas hver anden dag imens jeg venter på bussen efter skole. Og jeg har ikke været der i lang tid så jeg syntes jeg skulle belønnes. :-D 


Jeg skulle faktisk kun ha' haft købt en mascara, den der day 2 night, tror jeg den hedder. Men efter ca 20 minutters tænketid (og kiggen efter håndcreme, hårkur og bodylotions) fandt jeg ud af at jeg ikke gider have den mascara (ikke før næste gang, ihvertfald), så jeg endte med noget helt andet. 


Matas Granatæble Bodycreme - 34,95 kr
Matas Granatæble Saltbodyscrub - 49,95 kr
Gosh Waterproof Velvet Touch Eye Liner i farven "Cool mint" - 19,95 kr 


Ingen Matas til mig det næste stykke tid. Tror jeg. 

- Henriette.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar