tirsdag den 10. maj 2011

DAY 7

"Et billede af dig og din nærmeste ven"


Min nærmeste ven? Den er sgu svær. Jeg har få nære venner, men jeg ved da ikke hvordan jeg skulle kunne vælge én. Jeg har en ven, Patrick, som er som en ekstra bror for mig. Og så har jeg min veninde, Samantha, som flyttede til Nordsjælland i december. Hun betyder stadig meget for mig, men det er lidt hårdt når hun nærmest boede hjemme hos mig og nu snakker vi ikke så ofte mere. Hm.. Jeg tror derfor jeg vælger dette billed af os alle tre. Det er 1½ år gammelt, så vær ikke for hård mod os! Hæhæ. :-) 


Mig, Patrick, Samantha. 

Min nærmeste ven af de to, er nok Patrick for ham snakker jeg med hver dag i skolen. Jeg har det stadig rigtig dårligt med at Samantha flyttede, jeg ville virkelig ønske hun ikke havde gjort det og jeg ved hun bliver ked af det når jeg siger at jeg ville ønske hun ikke var flyttet, men... Det er altså sådan jeg har det med det. :-(


- Henriette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar