mandag den 23. maj 2011

DAY 17

"Noget du har lavet helt selv"




Jeg har tre billeder liggende af en tændstiksæske som jeg lavede da jeg gik i børnehave. Der er smeltet enellerandet form for plastik ovenpå, så det er i forskellige farver der har flydt ind i hinanden. 
___________________________________________________________



Jeg har ikke skrevet om det, men det sidste stykke tid har jeg være helt afhængig af glee. Jeg ser det på nettet og er næsten nået til det afsnit der kører i tv'et. Jeg har lige set et afsnit hvor de er til konkurrence og de ville lave sangene selv. Disse sange er virkelig gode, den ene er stille og rørende og den anden er sjov og livlig. :-)


"Get it right" sunget af Rachel Berry aka. Lea Michele


"Loser like me" sunget af Rachel Berry og Finn Hudson
aka Lea Michele & Cory Monteith. 


- Henriette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar