fredag den 27. maj 2011

Lægebesøg.

Jeg havde et indlæg linet op for mig til at skrive her til aften, men jeg havde simpelthen så ondt i øret, jeg kunne ikke. I morges var jeg jo til lægen for at få det tjekket og hun sagde bare at det var "bare" lidt lyserødt.. Så hen på eftermiddagen fik jeg ret ondt i øret igen og om aftenen efter aftensmaden, gjorde det virkelig ondt. Jeg lå og græd konstant i halvanden time, jeg kunne slet ikke stoppe. Min mor indså så at hun blev nødt til at ringe til vagtlægen og da han tjekkede mig sagde han der var betændelse. Jeg fik nogle piller da jeg kom hjem og nu gør det ikke så ondt, heldigvis. Mellemørebetændelse er nok en af de stærkeste smerter jeg nogensinde har oplevet..

Desuden har jeg sgu også øjenbetændelse og stadig meeega ondt i halsen.. Det kører for mig.
Her til aften har jeg siddet og set 3 ud af 7 American Pie - film. De er jo så fede!

Jeg smutter i seng, sleep tight.
- Henriette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar