torsdag den 26. maj 2011

1 down, 2 to go!

Jep. Så er mit første år på MG, året som putte, overstået! Tiden er gået lynhurtigt, hvis bare tiden går lige så hurtigt de næste to år, skal alting nok gå. Det var været ret hårdt for mig, og jeg har mange gange overvejet at droppe ud, men jeg vil virkelig tage mig sammen i 2.g.
Så nu står den på læseferie, på onsdag skal jeg til årsprøve i skriftlig engelsk - Og jeg skal først i skole igen om 11 uger! Dejligt! :-D

Jeg skulle ha' været til fremlæggelse i AT i dag men inden var jeg jo til læge. Udover halsen, ørene og hosten fik jeg lige noget der ligner øjenbetændelse i løbet af natten. Great. Jeg fejlede ikke rigtig noget, bare rød i halsen og ørene og så skal jeg skylle mit øje med kamillete (wth?) Anyways, hun anbefalede at jeg ikke tog til fremlæggelse pga min stemme og fordi hun kunne se hvor skidt jeg havde det, så jeg spurgte gruppen om de kunne gøre det uden mig og de var heldigvis meget forstående.

Fordele ved at være syg:
.. Har siddet og nørdet The Vampire Diaries siden jeg kom hjem
.. Jeg bliver ikke bedt om at tømme opvaskeren eller noget. ;-)
.. Jeg har fået sodavandsis af mor og hun har lovet flødeis til i aften.<3

- Henriette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar