torsdag den 19. maj 2011

Dølle + cupcakes.

Jaaaaaa, årets døllefjelde-musse marked (ja, jeg ved godt hvordan det lyder!) starter i dag, det er jo superfedt! Især hvis man skulle derhen.. Hvilket jeg gerne vil! Men Samantha kommer hjem til Patter i dag, så jeg smutter derhjem i stedet. Og i morgen skal jeg ud og grille i sommerhuset med Allan (min stedfar)'s familie.
Og selvom jeg glæder mig rigtig meget, misser jeg endnu en dag på dølle! Mht til i morgen.. i anledningen af vores årlige allan's-familie-tager-fra-københavn-til-marielyst-for-at-grille-og-komme-til-dølle-dag har jeg bagt cupcakes i dag! Der kan først komme billeder af det færdige resultat i morgen, måske først lørdag.

Ses, jeg smutter hjem til Patter! (Don't worry, jeg kan også blogge hjemme fra ham - I slipper ikke for mig!;-))

- Henriette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar