torsdag den 26. maj 2011

Lady Gaga.

         

WARNING: BILLEDESPAM.






Lady GaGa.. Tja. I starten kunne jeg rigtig godt lide hende. Jeg syntes det var fedt at der kom en ny stjerne med sin egen stil og lavede fed musik. Hun gik hen og blev lidt sær og jeg havde det stadig ret ok med hende. Men nu... Altså hun laver jo stadig fed musik, men hun er simpelthen for bizar til mig nu. Hendes mærkelige stil, og.. ja, jeg tror egentlig bare det er hendes stil jeg ikke bryder mig om mere.. For hun virker som en sej person, hun laver god musik men måden hun fremstår på til award shows og i hendes musikvideoer synes jeg er dybt bizart. Sorry to say. Men jeg respekterer hende som sanger og jeg respekterer dem der synes godt om hende uanset hvad. :-) 

Jeg blev virkelig frastødt da jeg så hende i dette outfit.


Anorexic...

Gaga's outfits!



  
Jeg advarede jer jo mod billedespam. ;-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar