onsdag den 25. maj 2011

DAY 18

"Den sidste film du så"


Først vil jeg gerne lade jer vide at jeg ville ha' skrevet før, men af enelleranden grund kunne jeg ikke komme ind, så blev nødt til at slette noget browser-cookie-noget og det fandt jeg først ud af her til aften..

Anyways! Den sidste film jeg så tror jeg var "Remember me" med Robert Pattinson.. Mh!


I dag:
I dag har været en lang og ret hektisk dag.. I morges besluttede vi, men kun én arbejdsdag tilbage, at skifte emne i AT. Men det var ok, for vi nåede ret langt på kort tid.Til gengæld er det kun blevet værre med helbreddet.. Halsen er stadig ved at slå mig ihjel indefra og nu har jeg sgu også fået meeega ondt i begge ører! Det gør virkelig så ondt at jeg ku' tude. Når jeg snakker lyder jeg som en hæs, mandlig alkoholiker. Sådan rigtig pædofil-agtig. Og jeg skal fremlægge i morgen. Great. Men heldigvis skal jeg til lægen i morgen tidlig, forhåbentlig kan hun hjælpe mig.

Jeg er blevet færdig med at se serien Glee, så nu er jeg begyndt på at se The Vampire Diaries, helt fra starten af.


... Bare lige lidt info fra i dag af. :-D Sov godt.<3

- Henriette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar