tirsdag den 3. maj 2011

Konfirmation.

Tirsdag, 3. maj 2011.

Godmorgen!
Jeg har haft en meeeeget lang weekend og har derfor ikke fået skrevet her i bloggen. Lørdag brugte jeg hele dagen i køkkenet med min mor og mormor for min lillesøsters skyld. Og søndag blev det endelig hendes store dag. Min søsters konfirmation. Vi stod rigtig tidligt op og jeg satte hendes hår og gjorde de allersidste ting klar til når gæsterne kom. 
Da vi sad i kirken og skulle synge to vers mellem konfirmanderne gik op til alteret, blev jeg lige pludselig overvældet af stolthed, en følelse jeg ikke havde regnet med at føle. Jeg ville elske at have set hende blive konfirmeret, men jeg sad helt nede bag i kirken, og der stod en masse gamle mænd med kameraer i vejen.

Min lillesøster betyder så meget for mig, ingenting ville være det samme uden hende. Som alle andre søskende, kan hun selvfølgelig også være (meget) irriterende engang imellem, men det må man jo tage med. ;-)

Igen undskylder jeg for den lange ventetid til et nyt indlæg, men jeg er på banen igen!

- Henriette. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar