fredag den 9. marts 2012

UANSET HVOR LIDT JEG VIL INDRØMME DET...

... Har jeg altså nogle dejlige mennesker omkring mig. Ja, jeg er uvenner med nogle meget betydningfulde mennesker, men jeg har dobbelt så mange dejlige veninder der støtter, trøster og elsker mig og det er mere end jeg nogensinde kunne bede om.
Jeg vil dedikere dette indlæg til mine dejlige veninder, hvis i ikke vil læse om sådan noget er i hermed advaret. Warning: billedespam.


Katrine, Anastasia og Dinar som hver dag får et smil frem på mine læber i skolen. Katrine, min paradise-pige, som jeg egentlig kan fortælle alt til.
Anastasia, den dejlige pige som jeg har så meget til fælles med; Begge vores "cravings" for Ian Somerhalder, og hende kan jeg også snakke med alt om, hvis jeg eller hun får brug for det.
Og Dinar, vores allesammens dejlige tosse. Hun er simpelthen skør og klog og man kan ikke undgå at smile af hendes mærkelige kommentarer og hendes (lidt for) store kærlighed til Svampebob.



... Gammelt billede! 2010<3
Louise, min dejlige kusine - en af mine alleraller bedste veninder. Med hende kan jeg alt. Jeg hygger mig altid ufatteligt meget med hende, om vi bare ser en film eller hvad og det bliver altid til mindst ét uforstyrret grineflip når jeg er sammen med hende (som desværre ikke er så tit mere :-/)... Jeg håber aldrig at vi bliver nødt til at skilles, eller falder fra hinanden, for den tanke kan jeg simpelthen bare ikke bære. Jeg håber mig og hende vil have det forhold vi har nu, om 5 år - om ti år - og også når vi engang skal giftes med vores udkårne og får børn og alt det der. I love you, min marcipangris. ;-) Arne & Otto - Emma & Liv - Handi & Mondi - Louise og Henriette Ginderskov; You, me through everything, against everyone. <3






Nanna; min fætters søde kæreste som bor hos midlertidigt. Det er så dejligt, og jeg har fået en hel ny veninde, i stedet for "bare" endnu et familiemedlem. Mig og Nanna sover sammen og tilbragte en hel ferie sammen i vores seng, og på den måde blev vi lynhurtigt meget tætte. Selvom vi "kun" har haft det her veninde-bånd i et par måneder, har jeg det som om jeg har kendt hende flere år, fordi vi har så meget fælles fortid, uden egentlig at vide det før vi begyndte at tale sammen. Jeg er så glad for hende - og også at hun er her når Louise har kæresten på besøg (han er næsten flyttet ind, så det er det meste af tiden) men det er også ok, fordi vi har det så godt sammen! Endnu en veninde er jo dejligt. <3



3 kommentarer:

  1. I think I'm quite normal ... And so do I.
    Tak fordi du lige vælger det grimmeste billede af mig, du kunne finde. Mange tak!

    SvarSlet
  2. Jeg synes du er smuk. :-D <3

    SvarSlet