torsdag den 29. marts 2012

EN DEJLIG DAG.

Har seriøst haft en skøn dag i dag. Dagen startede ud med idræt, hvor det var første gang jeg skulle være med, pga indtil nu har jeg haft skadet fod. Vi skulle opvarme med noget stikbold, og efter mindre end 5 minutter var jeg allerede skadet. Jeg blev SÅ sur, for vi skulle danse zumba og jeg ville gerne være med, så jeg bed smerten i mig.

Okay, måske ikke så godt argument mht min ih-så-skønne-dag. Men det har det altså været.


2.A i idræt i dag.

Zumba var SÅ sjovt, det er helt vildt. :-D I historie-timen sad jeg og snakkede med nogle tøser fra klassen og så kom vi til at snakke om Mallorca-turen og snart var vi flade af grin på grund af alle de fantastiske og sjove minder. <3



Derudover er jeg ikke bare blevet inviteret - jeg er blevet beordret - om at tage hjem til en pige fra min klasse med nogle andre tøser for at drikke lidt (okay meget, de kan ikke lade vær med at snakke om hvor fulde vi skal være) og så senere i byen.... Hvis vi når så langt. Haha ;-) Jeg glæder mig supermeget til at bruge noget af min fritid på nogle af mine nye veninder. <3


Og efter skole var jeg lige sammen med søde Simone, som skulle finde nogle overalls til sin kæreste - det tog to timer, var superhyggeligt og endte med et helt andet (meget sjovere!!!) resultat, jeg håber de får sig en fed fest. :-D

Lidt meget på én gang, men jeg er simpelthen så glad, bortset fra en ting. Der er en som jeg utrolig gerne vil snakke med, men hun er meget ked af det, så hun vil ikke snakke med nogen... Og det sårer mig at jeg ikke kan gøre noget - bare hun ved jeg er der for hende any time...


Håber i alle har det fantastisk - Henriette

1 kommentar:

  1. Heey.. Din blog virker vildt fed, kan især godt lide designet!

    -Måske du vil kigge forbi min?

    http://teenbloggen14.blogspot.dk/

    Knus Schøtterne!

    SvarSlet