søndag den 18. marts 2012

ALONE AMONG PEOPLE.

Sidder i sofaen og ser American Idol, en stille søndag aften. Jeg ville have skrevet om Pattera fødselsdag i dag, men jeg har det dårligt, er sur og er ked af det, så den må i høre om i morgen. Vil bare gerne i seng nu, selvom det jeg egentlig vil er at være ethvert andet sted end her.


Kan ikke snakke med nogen, på trods af jeg bor med 7 mennesker - Én har glemt hvem jeg overhoved er, en anden ser jeg knapt nok og alle de andre tænker kun på at Patrick muligvis kommer ud på torsdag. Forstå mig ret, jeg glæder mig mindst lige så meget som dem, men tanken om 9 mennesker i samme lejlighed, når jeg knapt kunne klare da vi var 6, er lidt hård.


Jeg har ingen mulighed for at være alene, men på trods af det føler jeg mig alligevel lidt ensom. Derfor var det seriøst dejligt at tilbringe min fredag aften og lørdag morgen med de dejlige piger; Katrine, Dinar og Anastasia. De kan virkelig lyse min dag op, og give mig et smil på læben til hver en tid.



- Henriette.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar