torsdag den 15. marts 2012

KONY I KLASSEN.

Sidder her med videoen klar på youtube og notesblokken klar ved siden af mig. I morgen, i engelsk, skal jeg nemlig - helt alene! - lave et 5-10 minutters oplæg om det. Det skal jeg fordi at vi i klassen hver fredag har det vi kalder 'speakers corner' - hvor man taler og fortæller om selvvalgt emne. Lige som speakers corner i England. Efter at have set videoen, tænkte jeg at jeg ville fortælle hele klassen om Kony og om hele situationen, så jeg tog chancen.



Jeg er mega nervøs, for det med fremlæggelser er jeg slet ikke god til. Slet ikke alene. Sidste gang jeg skulle opføre et engelsk oplæg på 2 minutter gik jeg kold og fik knapt sagt tre ord. Dette var i 8. klasse, så jeg håber meget på at denne gang bliver bedre! Men jeg tvivler lidt.... :-/

2 kommentarer:

  1. Ja. jeg har i nat valgt at spamme dig (Men bare rolig eg har også ladet det gå ud over Ana. Katrine valgte jo at flygte til Egypten):D Jeg læser det først nu, og derfor er kommetaren måske en anelse forsinket?! You know I love to comment.
    Du skal ALDRIG tvivle på dine evner! Du såvel som jeg, ved jo, at dit engelsk er magnificient. Not to worry my dear, not to worry. På trods af at Kony-sagen er amerikansk propaganda! :D

    SvarSlet