torsdag den 22. marts 2012

HAPPINESS.

Som i følgere jo nok har lagt mærke til, har jeg været meget nede på det sidste, og mine blogindlæg er blevet meget påvirket af mit humør - og det undskylder jeg. Men i dag, vendte glæden fuldstændig.

Først - Patrick fik en dom på 6 måneder (hvilket er ret meget for det han har gjort), men siden han har siddet i varetægt i 4 måneder, mangler han kun 2 og fordi fængslet ikke har plads, er han nu ude!

Det er skide dejligt at have ham her og at se på ham og opdage at han smiler hele tiden. Så siger han "Jeg kan ikke gøre for det. Jeg er ude hos min familie og min dejlige kæreste, det kunne ikke være bedre" Og jeg blev så rørt. Han skal ind og afsone resten om en måned, så han vil desværre ikke være ude til mig og Louises fødselsdag :-/

Måske skulle man tjekke det der 'fængsel'-noget ud allivel? Eller hvad?
Og så fik jeg sådan en dejlig nyhed, der har gjort mig så glad at jeg ikke rigtig kan huske hvornår jeg sidst var så glad. Ihhh! Jeg kan ikke fortælle jer det, men i får (måske) det at vide på et tidspunkt. ;-)

- Henriette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar