mandag den 5. marts 2012

MONDAY, OH MONDAY.

Endnu en mandag, endnu en uge, endnu flere lange dage i skolen! I dag har det faktisk ikke været så slemt, det har været liiiige på grænsen til at være acceptabelt.


Kender i det når man søndag aften, klokken 21.00, efter en hel weekend uden computer, finder ud af at man har en 3-4 siders aflevering for til mandag? Hold nu scheisse. Heldigvis var meget af det repetation af SRO'en, men jeg kom sent i seng og fik ret så meget stress, da jeg var hjemme klokken 15.20 og skulle aflevere klokken 16.00 - og jeg stadig manglede mindst en halv side.
Så jeg sprang over hvor gærdet var lavest og kopieret et afsnit fra min SRO. Tja, det er ihvertfald afleveret nu!

Her ved 17-tiden skal jeg hjem til Louises mormor, for hun har fødselsdag - super hyggeligt, familien samlet! :-* - Henriette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar