mandag den 1. august 2011

Sommerhus, anno 2011.

Hej kære blog! Her er jeg - tilbage fra sommerhus, meget lidt solbrun og med to ugers ferie tilbage! Det var SÅ hyggelig en tur i sommerhus, selvom det ikke helt var strandvejr de fleste dage..  Vi har set film, sunget på wii'en,  spillet kort & ludo og været vores egne skøre selv. Vi har fået taget næsten 400 billeder (ca. halvdelen taget den første dag), så jeg tænkte jeg ville lave billedespam.. altså virkelig billedespam! Måske med liiidt mindre end 400 billeder, haha. ;-)


























Som i nok kan se havde vi en super tur! Nu er Louise startet i skole igen, så nu kan jeg få set mine missede afsnit af de nye Pretty Little Liars afsnit og Gossip girl. ;-) Der er festuge, så på torsdag skal jeg da lige ned og se Xander, Rasmus Thude og Joey Moe. 

Ses blog.<3
- Henriette.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar