tirsdag den 26. juli 2011

Kender i det?..

Kender i det, når man har ferie og lægger en masse planer for hvad man skal nå i al den fritid man får givet? Som for eksempel at regne med at man har en masse tid til at blogge, men man får lige får for travlt med at være sammen med kusinen, fætteren eller for travlt med at lave alt og ingenting og udskyder det? Dét er sådan jeg har det, og det er også grunden til min mangel på blogging. Hm. Efter undskyldning kommer nyhed så. Den ikke-så-gode af slagsen. I morgen tager på den årlige sommerhus-tur med Louise og får derfor heller ikke blogget i denne uge. Jeg glæder ellers til det, det er altid så hyggeligt selvom der ikke er tv, internet-adgang eller noget som helst. Så kan man jo medbringe sin playstation, wii, dvd'er og monopoly. ;-)

... Mht det der job jeg havde ansøgt.. Har ikke hørt fra dem, surprise surprise.
Sidste uge var jeg hjemme hos min lille, kære fætter og passe ham heeele ugen! Det var dejligt!
Plus.. Har fundet et par sko som bare er så flotte.. Jeg har bogstaveligt talt tigget og bedt min mor om at sponsorere dem og jeg trooor nok det bliver gjort, hæhæ. :-)

Nu vil jeg gå ind til Louise og pakke de sidste ting til i morgen. Ha' en god uge, så skal jeg nok prøve at se om jeg gider skrive på søndag. ;-)

- Henriette.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar