torsdag den 14. juli 2011

Update!

Heeeeeej blog!
Jeg har ikke blogget så meget det sidste laaange stykke tid og det er jeg rigtig ked af det, men der er så meget kaos omkring alting ligenu. Jeg "bor" stadig hos Louise og hendes forældre, hendes bror - min fætter - er lige blevet løsladt i tirsdags så nu bor han her også, det er vist lidt af et held af deres lejlighed er gigantisk. I dag har jeg søgt job i netto, da de mangler en arbejder og jeg mangler et job og jeg har en ret god fornemmelse omkring det. I morgen skal jeg med min mor og søster til Nakskov og besøge Phillip i arresten. Åhr, hvor jeg håber på det bedste for ham når han skal i retten.
Forresten den der lejlighed vi var ude og kigge på, var noget værre bras - der skal vi ihvertfald ikke bo.
Og i dag da jeg var i bad havde jeg et lille uheld.. Jeg stod og barberede mine ben og på enelleranden fik jeg min finger i vejen og har derfor cuttet midt over neglen helt ned i kødet. Fy fan'!

Jeg har også fået nyt tøj! Cardigans, bluser, toppe, kjoler, undertøj - og sko! - ah, det dejligt! :-D
Et par billeder fra den tid jeg har tilbragt med Louise og vores skønne familier.<3


Syntes da ikke Louise skulle fryse. :-)
Lavet af mig!





Peace out, looooove! - Henriette



Ingen kommentarer:

Send en kommentar