fredag den 5. august 2011

T.G.I.F

Thank God It's Friday... Ja, altså ikke fordi jeg har weekend, jeg har jo stadig ferie, bare fordi... Fordi fredag er godt? :-D I forgårs da Louise kom hjem fra skole gik vi lidt rundt i byen og fik officielt konstateret at Louise er den evige Tripple Bagger og jeg er helt vildt med at prøve sko. (Den gælder også for hende) Jeg havde så ondt i fødderne om aftenen og som om jeg ikke havde brugt mine fødder nok, skulle vi til festugen i går. Vi gik rundt fra klokken 19.00 til 23.00. Hold da helt scheisse, mine fødder (og røv og ryg og ben) var smadret! Men til gengæld fik jeg set Sisse Marie, Rasmus Thude, Xander, Theis, UFO, The Storm, Thomas Ring - og nogle jeg ikke kender, i selskab med nogle søde mennesker!

Endnu en nyhed! Jeg...... har fået en tungepiercing! I al hemmelighed for min mor, altså. Jep. Min mor havde sagt nej og jeg havde fortalt hende at hvis hun sagde nej ville jeg få lavet en alligevel, så hun kunne lige så godt sige ja.  Men nej, hun holdte fast. Så min tante og Louise tog mig i hånden og så slæntrede vi ned til pierceren. Det gjorde rigtig ondt, lige i starten - og nu er den bare øm. 
Jeg havde håbet at jeg så kun skulle spise is osv, men nej! Mig og Louise er på noget ikke-slik-og-søde-sager-diæt. Så ingen softice til mig. Øv. 


Ha' det godt til vi snakkes igen!
- Henriette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar